اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

طرح ارتقای منطقه قره‌کهریز به بخش در مرحله رفع ایرادات است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ارتقای منطقه قره‌کهریز به بخش در مرحله رفع ایرادات و نواقص فنی و تخصصی است.

طرح ارتقای منطقه قره‌کهریز به بخش در مرحله رفع ایرادات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر کریمی عصر امروز در آیین افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ دینه‌کبود اظهار کرد: منطقه قره‌کهریز یکی از مناطق ویژه و خاص استان مرکزی است که با مشکلات بسیاری از نظر عمرانی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی تصریح کرد: جاده منطقه قره‌کهریز نیاز به تعریض، بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز دارد، اقداماتی در این راستا انجام شده که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به افتتاح پایگاه اورژانس بیان داشت: رسیدگی به مصدومین و انتقال بیماران به مراکز درمانی امری حیاتی است،با همت مسوولان  بحث اورژانس هوایی فعال شده و امکان خوبی است که می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد.

کریمی گفت: باید در کنار اختصاص آمبولانس بحث تامین نیروهای تخصصی نیز مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: منقطه قره‌کهریز یک منطقه ممتازی است، از دو سال  گذشته بحث ارتقای منطقه  به بخش جدید مطرح و پیگیری شد که طرح آن تهیه و به وزارت کشور ارسال شد، بر اساس اعلام وزارت کشور برخی ایرادات فنی و تخصصی دارد که هم اکنون در دست بررسی است و به زودی برطرف می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس همچنین با اشاره به فعالیت معدن شمس‌آباد خاطرنشان کرد: با پیگیری مجلس بخشی از درآمد معدن‌داران باید به عمران و آبادانی همان منطقه اختصاص یابد که با پیگیری‌های انجام شده چند صد میلیون تومان از معدن شمس‌آباد به منطقه قره‌کهریز اختصاص پیدا کرده است که ظرفیت خوبی برای عمران و آبادانی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول